Selasa, 20 Januari 2009

yesterday

hmm... yesterday!!! 20th January... was my very tiring day i gez... i awal bangun then zzeiah pick me up..we go to Smja.. sal zeiah kan uruskan stuff bout TP ani.. then we go to UBD.. kan menyuruh c Leong menyain our borang and also the A.R.. well have to do it soon..im afraid i have to ay $50 lagi macam dulu... rugi i wa... then we go to sekPAP MASNA.. kan nguruskan my jadual disana.. but then alum siap.. so tunggu till 2hb i gez.. then we go home.. i tdur sampai kul 5pm ani wa.. hehe.. sleepless wa... sampai aher wa i ambil Dina(my lil sis) balik skewl...

Then i go to UBD mcm biasa.. sport tyme... hahs we play volleyball... siuk.. i think.. that is my 2nd sport that i cn do better.. alum plang pandai.. i tabak saja tia... dorg cakap i lubuk dorg kaah.. hahha.... nanti tah i upload pix lah... hahah... then we play netball.. tapi skajap saja sala it start raining.....

boring.. awal abis my daily sport yesterday....

Tiada ulasan: